Veelgestelde vragen
Verzending & levering
Betaal ik verzendkosten?
Betaal ik verzendkosten?
Bij ons heeft u gratis verzenden vanaf €75. Voor bestellingen onder de €75 vragen wij een kleine vergoeding
Nederland
Standaardbezorging: € 6,75
Bestelling boven de €75: Gratis
België
Standaardbezorging: € 6,75
Bestelling boven de €75: Gratis
Wat is de levertijd?
Wat is de levertijd?
Dit is afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode en het land waar de bestelling wordt bezorgd:
Verzenden Nederland
Wij bieden binnen Nederland drie opties aan voor het verzenden van jouw bestelling:
- Standaardbezorging: voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. (maandag - vrijdag) - ( afhankelijk van de vervoeder)
Jouw pakket wordt bezorgd door PostNL.
Verzenden België
Wij bieden binnen België twee opties aan voor het verzenden van jouw bestelling:
- Standaardbezorging: voor 15.00 uur besteld, vandaag verzonden. (maandag - vrijdag)
De levertijd voor België is 1-2 werkdagen. PostNL levert ook op zaterdag. Verzending gaat via PostNL of Bpost
Feestdagen en piekmomenten
Rondom feestdagen en piekmomenten kan de bezorging wat langer duren dan u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Hou daarom de track and trace altijd goed in de gaten.
Kan ik kiezen voor een afhaalpunt?
Kan ik kiezen voor een afhaalpunt?
Het is op dit moment niet direct bij het afronden van je bestelling mogelijk om te kiezen voor een PostNL afhaalpunt. Wel is het bij PostNL, bij leveringen in Nederland, in sommige gevallen mogelijk om via de track and trace link jou levering aan te passen naar levering bij een PostNL ServicePoint, levering bij de buren of levering bij een plek rondom je huis. Als u op het tijdstip van bezorgen niet aanwezig bent dan word de bestelling automatisch verstuurd naar de dichtstbijzijnde PostNL locatie.
Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Dit is in sommige gevallen mogelijk. Bel of mail dan direct naar ons het juiste afleveradres. Vergeet niet jou order nummer aan ons door te geven.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hebben gratis verzenden vanaf €75. Voor bestellingen onder de €75 rekenen wij €6,75 verzendkosten. (alle bestellingen worden verzekerd en aangetekend verstuurd)
Garantie & klachten
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is aangekomen. Het kan zijn dat hij bij jouw buren is afgeleverd of dat het naar een PostNL service punt is verstuurd. Is dit niet het geval, maar geeft de track & trace aan dat het pakket is bezorgd? Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via een e-mail naar info@vdsinstrumenten.nl.
Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Neem altijd (binnen 48 uur na ontvangst) contact op per mail via info@vdsinstrumenten.nl Stuur indien nodig foto’s mee en verstuur altijd het ordernummer mee. Zonder ordernummer kunnen wij geen gegevens terug vinden over jou product.
Er is iets mis met mijn artikel, wat moet ik nu doen?
Er is iets mis met mijn artikel, wat moet ik nu doen?
Wij werken uitsluitend met merken die bekend staan om hun kwaliteit. Het kan desondanks gebeuren dat een item niet helemaal in orde is. Leg het probleem aan ons voor via het contactformulier op de site of via een e-mail naar info@vdsinstrumenten.nl, dan zullen we een passende oplossing voor het probleem aanbieden.
Bestellen & betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe plaats ik een bestelling?
Je plaatst een bestelling door de door jouw gewenste items in het winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je via het winkelmandje naar de check-out gaan. Hier vul je jouw gegevens in en rond je de betaling af. Vervolgens gaan wij aan de slag om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?
Vervelend dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Som wil het wel eens voorkomen dat hij in de spam terecht komt. Is dat niet het geval? neem dan contact op met ons zodat wij kunnen kijken of de bestelling netjes is binnengekomen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, het is in de meeste gevallen niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Omdat wij jouw bestelling zo snel mogelijk willen bezorgen, gaan we hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. In sommige gevallen is het nog wel mogelijk. Bel daarom altijd direct naar onze showroom.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
iDeal (Nederland)
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
Bancontact (België)
Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.
Sofort
Sofort geeft jou de mogelijkheid om direct te betalen vanaf je eigen bankrekening. Sofort Banking heeft een TÜV certificaat, waardoor veiligheid gegarandeerd is.
Is VDS instrumenten betrouwbaar?
Is VDS instrumenten betrouwbaar?
Ja, alle producten die wij verkopen zijn echt. Wij zijn een officiële reseller van alle merken die wij aanbieden. Op Trustpilot scoren wij gemiddeld een 4.8/ 5. Ook kan je langs bij ons in de Fysieke showroom,
Retourneren
Hoe retourneer ik een artikel?
Hoe retourneer ik een artikel?
Een artikel retourneren kan door jou retour aan te melden. Dit doe je door ons te mailen met wat u retour wilt sturen en vermeld daar altijd uw ordernummer bij.
Is retourneren gratis?
Is retourneren gratis?
Ja, het retourneren van uw pakket is onze kosten. Het retourneren is wel voor eigen verantwoordelijkheid.